2009. szeptember 3., csütörtök

Vallomás sms-ek

1. Légy napsütés, édes remegés, beteljesült vágy, szerelmes láz, örök érzelem, szívemnek édesem...

2. Írok valakinek, aki nem is várja, könnyes szemem, mindig csak őt látja. Írok valakinek remegve és félve, egyetlen órában mindent elmesélve. Most csak arra kérlek, pár sort te is írjál, de, ha szíved másé, sose válaszoljál.

3. Hosszú volt a bánat és szenvedés, de életembe te voltál a legszebb tévedés.

4. Hosszú álom az élet, valaki rosszat álmodik, s valaki szépet. Én azt szeretném, ha mi együtt álmodnánk valami szépet, s a mi álmunk soha nem érne véget.

5. Hosszú utat tettem meg idáig, míg végre elértem a boldogságig. Boldogság igen, ez a mindenem, s tudom, ezt neked köszönhetem!

6. Hogy ha szeretsz, add a kezed és ne kérdezd, hogy ki vezet és ne kérdezd, hogy hova megyünk. Csak azt kívánd: örökre együtt legyünk!

7. Hogy ha patak partján szomorúfűz lennék, csöndes alkonyatkor szépen Rád hajolnék. A füledbe súgnám altató mesémet, és 100x elmondanám SzeretIek Téged!

8. Hogyan tudnék élni nélküled? Hiszen rólad szól az élet.

9. Hmm. Akartam valami szépet írni Neked, de rá jöttem, hogy nincs értelme, hisz csak tükörbe kell nézned!

10. Hiányod megszokni nem tudom, úgy fáj, hogy Te ott, én meg itt vagyok. Érintésed mindenért kárpótolna, s csókjaid... tudom maga a mennyország volna.

11. Hiába tagadnám, régóta szeretIek. Könnyeim titokban te érted peregnek. Kértem a jó Istent, tanítson meg feledni. Az volt a válasza: Téged kell szeretni.

12. Hét csodája van a világnak, hat földrész, öt sarka van a pentagonnak, négy levele a lóherének, három óceán, két szemünk van, de belőled csak egyetlenegy van.

13. Halkan kopog az eső az ablakon, bár lenne minden cseppje csókod ajkamon, dörög s villámlik, háborog az ég, nem tudom meddig bírom nélküled még.

14. Hadd legyek napocska szíved tengerén, méz ajkadon, öröm, ha nincs remény., had legyek szeretőd, életed és álmod, a legszebb és legdrágább a világon!

15. Ha választhatnék egy olyan pillanatot az életemből ami mindig előttem ragyogna és boldoggá tenne, akkor az, az a pillanat lenne mikor megismertelek téged.

16. Ha rózsákkal álmodnál, tudd azok türelmem virágai., ha csókról álmodnál érezd, azt én küldöm., ha netán velem álmodnák, tudd Te is, álmaimban jártál.

17. Ha patak partján szomorúfűz volnék, alkonyatkor csendben rád, hajolnék. Füledbe súgnám altató mesémet, elmondanám százszor, mennyire szeretIek.

18. Ha nem látlak, szívemet felemészti a bánat, ezért szeretnék mindig veled lenni, s egy életen át szeretni!

19. Ha mondani lehetne, mondanám, ha mutatni lehetne, mutatnám. Mondani nem lehet, mutatni nem tudom, ezért csak odalépek, átölellek, s azt súgom: SzeretIek!

20. Ha minden lánc elszakad, ha minden szív meghasad, ha mindenki elfelejt, én akkor is itt vagyok neked.

21. Ha látnád a szemem csillogását, ha, hallanád a szívem dobbanását, tudnád, mit érzek irántad. Éreznéd, hogy mennyire imádlak.

22. V-tech volt veled összejönni, de nem szabad sírni, ha fáj! Ha mégis visszahúz a szíved, akkor vétkezz velem éjfél után!

23. Volt idő mikor megismertelek, volt idő mikor megkedveltelek és van most, hogy már nagyon szeretIek!

24. Vannak napok, melyen minden szépnek látszik, vannak napok, melyeken a lélek is fázik. Napok, melyeken minden sikerül, mikor miattad még az ég is kiderül!

25. Vannak olyan pillanatok az életben, amikor annyira hiányzik nekünk valaki, hogy ki szeretnénk őt szakítani az álmainkból és úgy igazából meg szeretnénk ölelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése