2009. szeptember 3., csütörtök

Csókos sms-ek

1. Ha úgy érzed 1 angyal csókot lehelt az arcodra, ne lepődj meg, én voltam és éppen Rád gondoltam.

2. Várom, hogy meglássam szemét, s megfogjam azt a szép kezét. És azt, hogy megérintsem vállát, majd később megpusziljam ajkát.

3. Várom már a szavaidat, szemeid mámorító színét, várom már az illatodat, s akarom csókjaidnak ízét!!

4. Van 25 másodperced, hogy írj nekem. Ebből 15 hátra van és, ha az sms-ed nem ér ide 10 másodpercen belül, amiből 8 már le is telt, akkor jössz nekem ezer csókkal.

5. Ülök a télben, ajkad ízét érzem az éjben, hangod dallamát, hallgatom a szélben.

6. Vágyom, arra, hogy lássalak, S, hogy csókjaimmal elárasszalak. Várom azt a percet, hogy érezzem bőröd illatát, S, hogy karjaidba zárjál.

7. Rám cseppen az eső, mintha a Te csókjaidat érezném magamon! Mindent megadnék, egyetlen csókodért, de, ha mással látnálak a szívem szakadna bele!

8. Szemedbe nézek és teljesen elveszek, gondolataimban is csak Te létezel, a szád ízéért is meghalok, nem is kell nekem már más dolog, csak amit még tőled kaphatok.

9. SzeretIek, mert szeretIek, pici szádat szeretem rajta a számat szeretem.

10. Szeretnék az lenni, ki téged átölel, szeretnék az lenni, ki ajkadra csókot ad. Szeretnék az lenni, ki téged szeret, és, ha én jelenteném neked az életet!

11. Szeretnék mindig csak Veled lenni. Erdő mélyén virágot szedni. Ölelni Téged, csókolni szád. Szeretni Téged egy életen át!

12. Szeretnék nevetni, szívből ölelni, apró csókokat arcodra lehelni, minden reggel melletted ébredni, és édes csókkal álmodból ébreszteni.

13. Szeretnélek átölelni, csókra, csókkal válaszolni. Jól tudom, most nem lehet, mégis ez a képzelet.

14. Szeretnélek érezni csókjaiddal lélegezni. Simogatni arcod, csókolni szád. S várni, hogy végre együtt lehessünk már.

15. Szeretnélek szorosan átölelni, forró csókokkal Téged elhalmozni! Érezni akarom benned a szenvedélyt, s, hogy egy csodálatos éjszakán csak az enyém légy.

16. Szeretném, hallani a, hangodat, látni arcodat, ölelni, csókodat érezni...

17. Szeretném nyelvemmel érezni nyelvedet, szeretném, ha valóra válna a képzelet. Te légy álmaim vágya, legyen testem tested puha ágya!

18. Felhők közül mikor áttör a nap, a tudat, hogy vagy megsimogat! S mikor csókom Hozzád ér, a Világ Minden kincsével felér!

19. Fogy a hold, sápadt fénye kúszik be az ablakon, tüzes csókod perzselését érzem ajkamon. Gyengéden simogat kezed. Veled szeretnék ébredni, mindig csak veled!

20. Ha a csók esőcsepp lenne, elküldeném neked a záport., ha az ölelés másodperc lenne, küldenék neked órákat., ha az érintés víz lenne, elküldeném neked a tengert

21. Ha ajkad vágyik csókra, gondolj rám ki ezt a pár sort írta. Akármilyen távol vagyok tőled, szívem mégis álmodik felőled.

22. A csók a szerelem beszéde. Kérlek gyere, és beszélgess velem!

23. A csókod festi kékre az eget, a szemed színéből zöldülnek a fák. Nélküled üres minden képkeret és világtalan az egész világ!

24. A csókot nem magyarázni, hanem megismételni kell!

25. A szíved az én álmom, csókolj meg és megtalálom. Az enyémet már megkaptad, s remélem már a sajátod mellé raktad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése