2009. szeptember 3., csütörtök

Érzelmes sms-ek

1. Van álom, mely szebb, mint a többi. Van álom, mely többet tart, mint a többi. De a legszebb álmom ahhoz kötődik, aki most e sorokat éppen olvassa.

2. Van, aki könnyen eléri azt, akit szeret, van aki sír szenved, mire övé lehet. Van aki nevet, mert könnyen tud feledni, de van aki meghal, mert nagyon tud szeretni.

3. Valakit megszeretni egy perc is elég, valakit elfelejteni egy élet is kevés. Legyen az élet bármilyen mostoha, szeretni megtanít, de feledni soha.

4. Valaki mindig csak rólad álmodik, valaki szemében miattad könny ragyog és ez a valaki, hidd el, én vagyok., ha fába betűt vésnek, belepi a moha, de a szív mely téged szeret, nem feled el soha.

5. Valaki a távolból rólad álmodik, rólad szövi legszebb álmait, valaki örül, ha veled lehet, valaki szemében és ez a valaki hidd el én vagyok! Miattad könnycsepp ragyog!

6. Vad álmok, kósza ábrándok, való élet, szenvedély. Ez az, mi éltet, amiért élek. Te vagy az álmom, minden ábrándom. Te vagy számomra az élet s a szenvedély, ami éltet.

7. Újra péntek, megint vége egy hétnek, de a nélküled eltöltött napok semmit nem érnek. Értelmetlen mondatok, elharapott szótagok, minden szóban, hazudok: kösz, jól vagyok.

8. Régóta lappang 1 gondolat a fejemben, 1 aprócska dobbanás itt bent a szívemben. Kimondani nem könnyű, mégis megteszem, tudnod kell, hogy csak Veled létezem!

9. Rejtelmek, ha zengnek, őrt állok, mint a mesékben. Bebújtattál engemet, talpig nehéz hűségbe.

10. Soha nem gondoltam, hogy ilyen szép az élet, mióta ismerlek csak, azóta élek. Szívem szíveddel lágyan összedobban, szeretIek napról-napra, jobban és jobban!

11. Sokszor a lélek ura a létnek, sokszor a szív parancsol az észnek. Sokszor fáj a szív, sokszor a lélek, sokszor mindkettő, ez az élet...

12. Szemed, mint a, háborgó tenger, benne mégis nyugalom, s szerelem. Úszik egy kicsiny rózsa rajta, melyet megvéd az ő kicsiny védőangyala.

13. Szemedet becsukhatod, elég, ha szíved, hallgatod, megmutatja kit keresel. Bízd rá magad boldog leszel!

14. Szeretnék meghalni, ürességben lebegni, érzem a képtelent, a tét nélküli végtelent. Szeretnék meghalni, mindent elfeledni, átélni mi volt, a múltat, boldog pillanatok mind elmúlnak...

15. SzeretIek édes, szeretIek téged szeretni foglak, amíg csak élek. A kezem remeg a szívem nehéz, szeretIek téged ennyi az egész.

16. Én sem volnék, ha nem volnál, ha te hozzám nem, hajolnál, Te sem volnál, ha nem volnék, ha én hozzád nem, hajolnék.

17. Enyém vagy s én a Tiéd, ebben bizonyos légy. Itt vagy szívemben bezárva mélyen. Piciny kis kulcsa elveszett: most már örökre benn a helyed.

18. Szeretnék szívednek szerelmet szeretni, szerelmes szívemet szívedhez szegezni. Szólj szaporán szerelmes szavakat szerelmem száguldó szavával.

19. Ez az üzenet nem tud szép lenni, de tartalmaz egy szívet, aki benned bízik és téged szeret

20. Ez valami csoda, mámor, hogy összehozott minket Ámor! Minden nyíl által, mit ő kilőtt, a szerelem bennem csak nöttőn nőtt.

21. Fehér galamb szeretnék lenni, egy áldott szép percben hozzád repülni, mosolyát látni gyönyörű szemednek, s füledbe súgni, mennyire szeretIek!

22. Fogy a hold, sápadt fénye kúszik be az ablakon, tüzes csókod perzselését érzem ajkamon. Gyengéden simogat kezed. Veled szeretnék ébredni, mindig csak veled!

23. Fontos üzenetem van a számodra: amikor írom, rád gondolok, amikor küldöm rád gondolok, amikor megkapod rád gondolok és most is rád gondolok.

24. Fölöttem viharfelhők tornyosulnak, alattam örvény kavarog, szemem mégis kék eget lát, mert most is –mint mindig- Rád gondolok!

25. Gyufát gyújtok és látom lobogó, hajad, az élet én nekem ameddig tart Te vagy. És Te vagy a jövő, s az öröklét nekem, Te egyetlen szépség, édes egyetlenem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése