2009. szeptember 3., csütörtök

Romantikus sms-ek

1. Legboldogabb perce lesz életünknek, mikor csendben összeér a szánk. Égő tüzét nézném én szemednek és a magány csendje, vigyázna ránk!

2. Látom felcsillanni a szemed, mikor ezt az üzenetet megkapod. Azt hiszed új hódolód üzenete érkezett. Pedig ez csak a régi üzenet: nagyon szeretIek téged.

3. Lassan már kívülről tudom az összes csillagképet, mert mikor velem vagy, nappal is a csillagok közt érzem magam.

4. Kicsi maci alszik a barlangjában, egyedül fekszik fáradt magányában. Jön a maci lány és puszit ad neki, a maci magányát egyből elkergeti!

5. Ki többet ér minden múló gyönyörnél, a végzetem légy, érezd a lelkem Tőled csodát vár, tedd, amit kell, én itt leszek és várok Rád!

6. Ki azt mondja imád, sose hidd el szavát, ki azt mondja szeret, talán igaz lehet, de az ki rád néz s, hallgat, nem beszél és nem szavalgat, annak add az üzeneted, mert az forrón és hűn szeret!

7. Két szív mely egy ritmusra dobog, két lélek mely csak együtt ragyog. Ezek vagyunk ketten, csak te meg én, szerelmünk soha véget nem ér.

8. Két csillag ragyog az égen, egyek ok már nagyon régen. SzeretIek, suttogják váltig, egyik te vagy, én a másik.

9. Keresd az életben mindig a szépet, ragadd meg azt, amit más nem vesz észre, s hidd el, ha sivár is sokszor az élet mindig találni benne kedveset és szépet!

10. Képzeld, könyvet írok szerelmünk történetéről! Már megvettem egy csodaszép füzetet és beszámoztam az oldalait. Remélem együtt írom majd Veled!

11. Írok, írok, kombinálok. Három tollat összerágok. Mégse tudok egyebet, csak annyit, hogy szeretIek.

12. Igazán szeretIek, láthatod szememben. Igazán szeretIek, mindent feledve... Szeretem a szemed, mert láttam magam benne, s láttam, hogy én vagyok igazán szeretve!

13. Ha vörös rózsa lennék, soha nem szúrnék. Virágommal elkápráztatnálak, illatommal elszédítenélek, hogy mindig szeress!

14. Ha volna még ezer csillag, mely fényét rám ontja, még ezer esőcsepp, mely szomjamat oltja, akkor is csak Te viselnéd szerelmem ég kínját!

15. Ha van egy szív, mely érted dobban, szeresd őt mindenkinél jobban. Mert ki tudja, lesz-e idő, mikor fáj a szíved érte, de már késő.

16. Ha majd érzed a május illatát, ha meghallod a kismadár dalát, ha lázba ejt egy szép tavaszi est, ha a szíved félve remegni kezd, ha egy kis levelet csókolsz lázasan, ha éjjeleket töltesz álmatlan, ha sírva fakadsz majd egy bús éneken, akkor tudni fogod, mi is a Szerelem!

17. Virágot adhatnék száz szálat vagy ezret, de szerető szívet csak egyetlen egyet!

18. Van egy szerelmem nincs neki neve. Titok marad örökre, szívembe temetve. Nem tudhatja senki, még Ő sem, majd, ha rájön az lesz számomra a legnagyobb öröm!

19. Van egy lány akit szeretek, most itt ül mellettem és hozzám se szól, ez nekem nagyon fáj, mert ő benne látom életem. SzeretIek!

20. Van egy álmom, amelyben a legfontosabb szerepet neked szánom, ha egyszer valóra váltom, én leszek a legboldogabb a világon.

21. Úgy szeretném elmondani, hogy szeretIek téged, mindig eszemben vagy, bárhová nézek. Úgy szeretnék két szemedbe mélyen belenézni, s elmondani, nélküled nem érdemes élni.

22. Testünk egybe olvad a gyönyör csúcsán, vágyakozva várom, hogy – e állom valóra váljon. Hisz Te vagy minden álmom. Nem érzi senki csak én, de neked átadnám, ha tehetném. E szerelmet s vágyakozást, mit iránta érzek Én!

23. Te légy a tűz, te légy a kárhozat, te légy a szerelem egymagad. Te légy a boldogság, te légy a végzetem, te légy az álmom, te légy az életem!

24. Szükségem van a napra, a csillagokra, a Holdra és rád. A Napra nappal, a Holdra és a csillagokra éjszaka, Rád pedig örökké!

25. Szoktál-e felnézni az égre, megszámolni néhány csillagot? Szoktál-e akkor rám gondolni, vajon most hol vagyok? Én szeretnék ott lenni veled, s füledbe súgni: SzeretIek TÉGED!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése